A macchina per fà sacchetti hè una macchina per fà tutti i tipi di sacchetti di plastica o altri sacchetti di materiali. A so gamma di trasfurmazione include tutti i tipi di sacchetti di plastica o altri materiali cù diverse dimensioni, spessori è specifiche. In generale, i sacchetti di plastica sò i prudutti principali.
Macchina per fà sacchetti di plastica
1. Classificazione è applicazione di i sacchetti di plastica
1. Tipi di sacchetti di plastica
(1) Saccu di plastica in polietilene à alta pressione
(2) Saccu di plastica di polietilene à bassa pressione
(3) Saccu di plastica in polipropilene
(4) Saccu di plastica in PVC
2. Usu di sacchetti di plastica
(1) Scopu di u saccu di plastica in polietilene d'alta pressione:
A. Imballaggi alimentari: torte, caramelle, fritture, biscotti, latte in polvere, sale, tè, ecc.;
B. Imballaggi in fibre: camicie, vestiti, prudutti di cuttuni à aghi, prudutti di fibre chimiche;
C. Imballaggio di prudutti chimichi di ogni ghjornu.
(2) Scopu di u saccu di plastica di polietilene à bassa pressione:
A. Saccu di basura è saccu di tensione;
B. Saccu di cunvenienza, saccu di shopping, borsa, saccu di gilet;
C. Saccu per mantene i freschi;
D. Saccu internu di saccu tissutu
(3) Applicazione di u saccu di plastica di polipropilene: adupratu principalmente per l'imballaggio di tessili, prudutti di cuttuni à agulla, vestiti, camicie, ecc.
(4) Usi di i sacchetti di plastica in PVC: A. sacchetti rigalu; B. Sacchetti per bagagli, sacchetti per imballaggio di prudutti di cuttone per aghi, sacchetti per imballaggio di cosmetici;
C. sacchetta per documenti (cù cerniera) è sacchetta per dati.
2. Cumposizione di i plastichi
A plastica chì usemu di solitu ùn hè micca una sustanza pura. Hè fatta di parechji materiali. Frà elli, u polimeru à alta molecularità (o resina sintetica) hè u cumpunente principale di e plastiche. Inoltre, per migliurà e prestazioni di e plastiche, hè necessariu aghjunghje diversi materiali ausiliari, cum'è riempitivi, plastificanti, lubrificanti, stabilizzanti è coloranti, in modu da diventà plastiche cù bone prestazioni.
1. Resina sintetica
A resina sintetica hè u cumpunente principale di e materie plastiche, è u so cuntenutu in e materie plastiche hè generalmente di 40% ~ 100%. Per via di u so altu cuntenutu è di a natura di a resina chì determina spessu a natura di e materie plastiche, a ghjente spessu cunsidereghja a resina cum'è sinonimu di materie plastiche. Per esempiu, a resina PVC è a plastica PVC, a resina fenolica è a plastica fenolica sò cunfuse. In fatti, a resina è a plastica sò dui cuncetti diversi. A resina hè un polimeru originale micca trasfurmatu. Ùn hè micca solu aduprata per fà materie plastiche, ma ancu aduprata cum'è materia prima per rivestimenti, adesivi è fibre sintetiche. In più di una piccula parte di e materie plastiche chì cuntenenu 100% di resina, a grande maggioranza di e materie plastiche anu bisognu di aghjunghje altre sustanze in più di a resina, u cumpunente principale.
2. Riempitore
I riempitivi, cunnisciuti ancu cum'è riempitivi, ponu migliurà a resistenza è a resistenza à u calore di i plastichi è riduce i costi. Per esempiu, l'aghjunta di polvere di legnu à a resina fenolica pò riduce assai u costu, fà di u plasticu fenolico unu di i plastichi più economici è migliurà significativamente a resistenza meccanica. I riempitivi ponu esse divisi in riempitivi organici è riempitivi inorganici, i primi cum'è polvere di legnu, stracci, carta è varie fibre di tessuti, è i secondi cum'è fibra di vetru, diatomite, amianto, neru di carbone, ecc.
3. Plastificante
I plastificanti ponu aumentà a plasticità è a morbidezza di e plastiche, riduce a fragilità è rende e plastiche faciule da trasfurmà è modellà. I plastificanti sò generalmente cumposti organici à altu puntu di ebullizione chì sò miscibili cù a resina, micca tossichi, inodori è stabili à a luce è à u calore. I ftalati sò i più cumunamente usati. Per esempiu, in a pruduzzione di plastiche in PVC, se si aghjunghjenu più plastificanti, si ponu ottene plastiche in PVC morbide. Se ùn si aghjunghjenu micca o menu plastificanti (dosaggio < 10%), si ponu ottene plastiche in PVC rigide.
4. Stabilizatore
Per impedisce chì a resina sintetica sia decomposta è dannighjata da a luce è u calore durante u prucessu di trasfurmazione è usu, è per prulungà a durata di vita, un stabilizzante deve esse aghjuntu à a plastica. Sò cumunemente usati u stearatu, a resina epossidica, ecc.
5. Colorante
I culuranti ponu fà chì i plastichi abbianu diversi culori brillanti è belli. I culuranti organici è i pigmenti inorganici sò cumunemente usati cum'è culuranti.
6. Lubrificante
A funzione di u lubrificante hè di impedisce à a plastica di appiccicà si à u stampu metallicu durante u stampaggio, è di rende a superficia di plastica liscia è bella. I lubrificanti cumuni includenu l'acidu stearicu è i so sali di calciu è magnesiu.
In più di l'additivi sopra menzionati, i ritardanti di fiamma, agenti schiumogeni è agenti antistatici ponu ancu esse aghjunti à i plastichi per risponde à diverse esigenze di applicazione.
Macchina per fà sacchetti di vestiti
Una sacchetta per vestiti si riferisce à una sacchetta fatta di film OPP o film PE, PP è CPP, senza film adesivo à l'entrata è sigillata da i dui lati.
Scopu:
In generale, simu largamente aduprati per imballà vestiti estivi, cum'è camicie, gonne, pantaloni, chignon, asciugamani, pane è sacchetti per gioielli. Di solitu, stu tipu di saccu hà un adesivo, chì pò esse sigillatu direttamente dopu esse statu caricatu in u pruduttu. In u mercatu domesticu, stu tipu di saccu hè assai pupulare è largamente applicabile. Per via di a so bona trasparenza, hè ancu una scelta ideale per imballà rigali.
Data di publicazione: 10 d'aostu 2021